asal1111

ساخت وبلاگ

تجهيزات زنبورداري

 

موم زنبور عسل توسط زنبورهای کارگر تشکیل می شود که آن را از هشت غده آینه ای تولید کننده موم در طرفین داخلی استرنیت ها (سپر شکمی یا صفحه هر بخش از بدن) در قسمت های 4 تا 7 شکم ترشح می کنند.[1] اندازه این غدد مومی به سن کارگر بستگی دارد و پس از پروازهای روزانه زیاد، این غدد به تدریج شروع به آتروفی می کنند. موم جدید در ابتدا شفاف و بی رنگ است و پس از جویدن کدر می شود و توسط کندو به گرده آلوده می شود. زنبورهای کارگر با ترکیب روغن گرده و بره موم به تدریج زرد یا قهوه ای می شوند. فلس‌های موم حدود سه میلی‌متر (0.12 اینچ) عرض و 0.1 میلی‌متر (0.0039 اینچ) ضخامت دارند و برای ساخت یک گرم موم حدود 1100 عدد مورد نیاز است.[2] زنبورهای کارگر از موم زنبور عسل برای ساختن سلول های لانه زنبوری استفاده می کنند. برای اینکه زنبورهای موم ساز بتوانند موم ترشح کنند، دمای محیط کندو باید 33 تا 36 درجه سانتی گراد (91 تا 97 درجه فارنهایت) باشد.

کتاب Beeswax Production, Harvesting, Processing and Products پیشنهاد می کند که یک کیلوگرم (2.2 پوند) موم زنبور عسل برای ذخیره 22 کیلوگرم (49 پوند) عسل کافی است. 24 تا 30 کیلوگرم (53 تا 66 پوند) عسل ذخیره کنید.[4][5]

قندهای عسل در سلول‌های چربی مرتبط با غده موم به موم زنبور عسل متابولیزه می‌شوند.[6] مقدار عسل مورد استفاده زنبورها برای تولید موم به طور دقیق مشخص نشده است، اما طبق آزمایش ویتکامب در سال 1946، 6.66 تا 8.80 کیلوگرم (14.7 تا 19.4 پوند) عسل یک کیلوگرم (2.2 پوند) موم تولید می کند. هنگامی که زنبورداران عسل را استخراج می کنند. ، آنها درپوش های مومی را از هر سلول لانه زنبوری با یک چاقو یا ماشین بازکن جدا می کنند.

موم زنبور عسل ممکن است از چنین سرپوش‌ها، یا از یک شانه قدیمی که از بین رفته است، یا از اینکه زنبوردار شانه و شانه بریس ناخواسته را برمی‌دارد، ایجاد شود. رنگ آن از تقریباً سفید تا قهوه‌ای متغیر است، اما اغلب بسته به خلوص، منطقه و نوع گل‌هایی که زنبورها جمع‌آوری می‌کنند، سایه‌ای از زرد است. موم حاصل از شانه زنبور عسل نسبت به موم لانه زنبور عسل تیره‌تر است زیرا ناخالصی‌ها سریع‌تر در شانه زنبور عسل جمع می‌شوند. به دلیل ناخالصی ها، موم باید قبل از استفاده بیشتر رندر شود. بقایای آن زاغه نامیده می شود و از زباله های تولید مثل قدیمی (شفیره، پیله، پوست لارو ریخته شده و غیره)، فضولات زنبور عسل، بره موم و زباله های عمومی به دست می آید.

موم ممکن است با حرارت دادن در آب بیشتر شفاف شود. مانند موم های نفتی، ممکن است با رقیق شدن با روغن معدنی یا روغن گیاهی نرم شود تا در دمای اتاق کارایی بیشتری داشته باشد.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 105 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 17:10

تجهيزات زنبورداري

 

همچنین ممکن است به کت و شلواری نیاز داشته باشید که با چند لایه زیر آن برای زمانی که هوا خنک است احساس راحتی کنید.

آیا لباس زنبورداری برای زنبورها کار می کند؟
بله، مشروط بر اینکه یک کت و شلوار زنبور عسل با کیفیت مناسب از یک تامین کننده معتبر خریداری شود و در واقع متخصصان کنترل آفات ممکن است از لباس های زنبور عسل استفاده کنند.

اگر نگرانی خاصی دارید، بهتر است با تامین کننده چک کنید.

بهترین لباس زنبورداری چیست؟
این یک انتخاب شخصی است، با این حال، با توجه به اینکه کت و شلوار زنبور عسل یک سرمایه گذاری است، بهتر است کت و شلواری را از یک تامین کننده معتبر انتخاب کنید، و مراقب محصولات ارزان قیمت با برچسب قیمت بالا باشید.

تامین کنندگان زیادی در ایالات متحده وجود دارد. نمونه ای از یک تامین کننده معتبر در بریتانیا، B. J. Sheriff، یک خانواده زنبورداری قدیمی است که کت و شلوارها را در بریتانیا طراحی و تولید می کند.

قیمت یک لباس زنبور عسل چقدر است؟
البته بستگی به انتخاب شما دارد. می توانید تا 250 دلار / 250 پوند بپردازید - اما می توانید کمتر یا بیشتر بپردازید.

چرا mos

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 14:44

تجهيزات زنبورداري

 

غذای آماده
عسل به عنوان یک درمان بالقوه برای اگزما در حال بررسی است. تاکنون، تحقیقات نشان داده است که استفاده از عسل برای ضایعات اگزما ممکن است فوایدی داشته باشد. با این حال، تحقیقات دقیق تری برای تعیین اثربخشی کلی عسل مورد نیاز است.

اگر قصد دارید از عسل برای درمان اگزما خود استفاده کنید، حتماً عسل درجه پزشکی خریداری کنید. استفاده از عسل روی پوست ممکن است در برخی افراد باعث واکنش آلرژیک شود. اگر بعد از استفاده از عسل واکنش نشان دادید، مصرف آن را متوقف کنید.

اگر متوجه شدید که علائم شما پس از استفاده از عسل بهبود نمی یابد، به پزشک خود مراجعه کنید. آنها می توانند درمان های دیگری را توصیه کنند که ممکن است به علائم شما کمک کند. اگر با اگزما زندگی می کنید، می دانید که جستجو برای تسکین قرمزی و خارش پوست چگونه است. احتمالاً قبلاً محصولات مختلفی را امتحان کرده اید. متأسفانه، برخی از اقلام می توانند پوست شما را خشک تر و حتی بیشتر تحریک کنند.

هنوز امیدت را از دست نده! علاوه بر داروها، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در خانه برای کمک به علائم خود امتحان کنید. هشت درمان طبیعی ذکر شده در زیر ممکن است به جبران رطوبت و محافظت از سد طبیعی پوست شما کمک کند.

اگر از داروهای تجویزی برای اگزما خود استفاده می کنید، بهتر است قبل از استفاده از داروهای خانگی جدید با پزشک خود مشورت کنید. بلغور جو دوسر کلوئیدی
بلغور جو دوسر کلوئیدی از جو ریز آسیاب شده تهیه می شود. به آرام کردن و نرم شدن پوست ملتهب کمک می کند. بلغور جو دوسر کلوئیدی به شکل کرم یا پودر موجود است.

در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

پودر را به آب ولرم حمام اضافه کنید و به مدت 10 تا 15 دقیقه خیس کنید تا به نرم شدن پوست خشن و رفع خارش کمک کند.
بعد از حمام، پوست خود را خشک کنید و یک لایه ضخیم از مرطوب کننده ضد آلرژی که محتوای روغن بالایی دارد، بمالید.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 15:36

تجهيزات زنبورداري

 

ممکن است صحبت های زیادی در مورد آنتی اکسیدان ها شنیده باشید.با این حال، تعداد کمی از مردم می دانند که آنها چیست یا چگونه کار می کنند. این مقاله هر آنچه را که باید در مورد آنتی اکسیدان ها بدانید را به شما می گوید.

آنتی اکسیدان ها چیست؟
آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که با رادیکال های آزاد در بدن شما مبارزه می کنند.

رادیکال‌های آزاد ترکیباتی هستند که اگر سطح آن‌ها در بدن شما بیش از حد بالا برود، می‌توانند باعث آسیب شوند. آنها با چندین بیماری از جمله دیابت، بیماری قلبی و سرطان مرتبط هستند.

بدن شما دفاع آنتی اکسیدانی خود را برای کنترل رادیکال های آزاد دارد.

با این حال، آنتی اکسیدان ها نیز در غذا، به ویژه در میوه ها، سبزیجات و سایر غذاهای گیاهی و کامل یافت می شوند. چندین ویتامین مانند ویتامین E و C آنتی اکسیدان های موثری هستند.

نگهدارنده های آنتی اکسیدانی نیز با افزایش ماندگاری، نقش مهمی در تولید مواد غذایی دارند. نحوه عملکرد رادیکال های آزاد
رادیکال های آزاد به طور مداوم در بدن شما تشکیل می شوند.

بدون آنتی اکسیدان ها، رادیکال های آزاد خیلی سریع آسیب های جدی ایجاد می کنند و در نهایت منجر به مرگ می شوند.

با این حال، رادیکال های آزاد همچنین عملکردهای مهمی را انجام می دهند که برای سلامتی ضروری هستند (منبع مورد اعتماد 1).

به عنوان مثال، سلول های ایمنی شما از رادیکال های آزاد برای مبارزه با عفونت ها استفاده می کنند (منبع مورد اعتماد 2).

در نتیجه بدن شما نیاز به حفظ تعادل خاصی از رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها دارد.

وقتی تعداد رادیکال های آزاد از آنتی اکسیدان ها بیشتر باشد، می تواند منجر به حالتی به نام استرس اکسیداتیو شود.

استرس اکسیداتیو طولانی مدت می تواند به DNA و سایر مولکول های مهم بدن شما آسیب برساند. گاهی اوقات حتی منجر به مرگ سلولی می شود.

آسیب به DNA شما خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد و برخی از دانشمندان این نظریه را مطرح کرده اند که نقش مهمی در روند پیری ایفا می کند (3Trusted Source، 4Trusted Source).

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 107 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 16:23

تجهيزات زنبورداري

 

9. ممکن است اثرات ضد پیری را از طریق روش های مختلف ارائه دهد
ژل رویال ممکن است از راه های مختلفی روند پیری را کند کند.

چند مطالعه افزایش طول عمر و بهبود عملکرد شناختی را در موش‌های تحت درمان خوراکی با ژل رویال نشان می‌دهد (منبع معتبر 24).

ژل رویال گاهی اوقات در محصولات مراقبت از پوست موضعی برای حمایت از حفظ پوست سالم و جوان‌تر گنجانده می‌شود.

تحقیقات حیوانی نشان می‌دهد که ژل رویال ممکن است از افزایش تولید کلاژن و محافظت در برابر آسیب‌های پوستی مرتبط با قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش حمایت کند (12Trusted Source، 25Trusted Source).

از آنجایی که تحقیقات انسانی در مورد فواید ضد پیری استفاده از ژل رویال خوراکی یا موضعی کافی نیست، مطالعات بیشتری مورد نیاز است.

خلاصه
ژل رویال ممکن است برخی از علائم رایج پیری را کاهش دهد، اما تحقیقات انجام نشده است.
10. ممکن است از یک سیستم ایمنی سالم حمایت کند
ژل رویال ممکن است پاسخ ایمنی طبیعی بدن شما را در برابر باکتری ها و ویروس های خارجی تقویت کند (منبع معتبر 26).

MRJP ها و اسیدهای چرب موجود در ژل رویال به تقویت فعالیت ضد باکتریایی معروف هستند که می تواند بروز عفونت را کاهش داده و از عملکرد ایمنی حمایت کند (منبع مورد اعتماد 11).

با این حال، بیشتر داده های کاربردی محدود به تحقیقات حیوانی و لوله آزمایش است. بنابراین، مطالعات انسانی بیشتری برای تایید این اثرات مورد نیاز است.

خلاصه
برخی از تحقیقات حیوانی و لوله آزمایش از اثرات ضد میکروبی ژل رویال حمایت می کنند و نشان می دهند که این ماده ممکن است سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. با این حال، مطالعات انسانی وجود ندارد.
11. عوارض جانبی درمان سرطان را کاهش می دهد
شیمی درمانی و سایر درمان های سرطان با عوارض جانبی قابل توجهی از جمله نارسایی قلبی، التهاب و مشکلات گوارشی (GI) همراه هستند.

ژل رویال ممکن است برخی از عوارض جانبی منفی مرتبط با برخی درمان های سرطان را کاهش دهد.

یک مطالعه کاهش قابل توجهی را در آسیب قلبی ناشی از شیمی درمانی در موش‌های حاوی ژل رویال نشان داد (27 منبع معتبر).

یک مطالعه بسیار کوچک انسانی نشان داد که ژل رویال به صورت موضعی ممکن است از موکوزیت، یک عارضه جانبی درمان سرطان که باعث زخم‌های دردناک در دستگاه گوارش شما می‌شود، جلوگیری کند (منبع معتبر 28).

اگرچه این مطالعات دلگرم کننده است، اما نتایج قطعی در مورد نقش ژل رویال در درمان سرطان ارائه نمی دهد. تحقیقات بیشتر ضروری است.

خلاصه
ژل رویال ممکن است برخی از عوارض جانبی ناشی از درمان سرطان را درمان کند. با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.
12. ممکن است برخی از علائم یائسگی را درمان کند
ژل رویال همچنین ممکن است علائم مرتبط با یائسگی را درمان کند.

یائسگی باعث کاهش هورمون های در گردش می شود که با عوارض جسمی و روانی مانند درد، اختلال حافظه، افسردگی و اضطراب همراه است.

یک مطالعه نشان داد ژل رویال در کاهش افسردگی و بهبود حافظه در موش‌های یائسه مؤثر است (منبع معتبر 21).

مطالعه دیگری روی 42 زن یائسه نشان داد که مصرف روزانه 800 میلی گرم ژل رویال به مدت 12 هفته در کاهش کمردرد و اضطراب موثر است (منبع معتبر 29).

به خاطر داشته باشید که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

خلاصه
ژل رویال ممکن است به طور موثر علائم یائسگی را درمان کند، اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 92 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 15:29

 

تجهيزات زنبورداري

حقوق زنبورداران بسته به سطح تحصیلات و تجربه، اندازه کلنی زنبور عسل که مدیریت می کنند و موقعیت جغرافیایی شغلشان متفاوت است.

متوسط ​​حقوق سالانه: 36000 دلار (17.31 دلار در ساعت)
10% حقوق سالانه برتر: 57500 دلار (27.64 دلار در ساعت)
انتظار می رود اشتغال زنبورداران در دهه آینده کاهش یابد.

کاهش در کلنی های زنبور عسل منجر به افزایش تقاضا برای خدمات گرده افشانی تجاری شده است که تا حدودی رشد اشتغال را برای زنبورداران فراهم می کند. با این حال، نیاز به این خدمات ممکن است توسط زنبورهای وحشی و انواع دیگر گرده افشان ها، مانند خفاش ها و پرندگان، به جای زنبورداران تجاری برآورده شود. الزامات شغلی زنبوردار
چند الزام وجود دارد که زنبورداران برای زنبوردار شدن باید رعایت کنند که عبارتند از:

تحصیلات: زنبورداران برای شروع در این زمینه حداقل به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن نیاز دارند. بسیاری از زنبورداران مشتاق شرکت در کلاس های زیست شناسی، کشاورزی یا دامداری را انتخاب می کنند تا در مورد بیولوژی زنبورها و زنبورداری بیشتر بیاموزند.

آموزش و تجربه: اکثر ایالت ها نیاز دارند که زنبورداران مشتاق قبل از دریافت مجوز یک دوره آموزشی را بگذرانند. این دوره ها معمولاً از طریق انجمن های زنبورداری محلی ارائه می شود و بین یک تا سه ساعت طول می کشد. آنها موضوعاتی مانند زیست شناسی زنبورها، اهمیت حفاظت از زنبور عسل و نحوه برخورد صحیح با کلنی زنبور عسل را پوشش می دهند.

گواهینامه ها و مجوزها: برخی از ایالت ها از نگهبانان کندو می خواهند که مجوز فعالیت کندو داشته باشند. داوطلبان می توانند با مراجعه به وب سایت وزارت بهداشت محلی خود، شرایط ایالت خود را بررسی کنند.

 
 
asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : موم زنبور, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 17:23